Referencie | Videá | Kontakty

Kontakt

902 303 104

Neznámá sekce

Tejpovanie krčnej chrbtice - kinesiotaping

V tomto video návode vám ukážeme, ako vám môže tejpovacia páska pre kinesiotaping pomôcť pri bolesti krčnej chrbtice, ktorá je jednou z najčastejších, ktoré nás trápia. Osoba, na ktorú je tejpovacia páska aplikovaná, najprv predkloní hlavu, aby došlo k pretiahnutiu v zadnej časti krku. Potom sú nanesené dva pruhy tejpov pozdĺž chrbtice bez napätia. Po nanesení tejpovacej pásky zažehlíme rýchlym trením dlaňou, aby sme tak plne aktivovali adhezívne vlastnosti termosenzitívneho lepidla. Potom čo sa krk vráti do pokojnej polohy, dôjde k rozdielu dĺžok tejpovacej pásky a kože, na ktorú je nalepená a vznikne tak pre kinesiotaping typické nariasenie, ktoré celú oblasť nadľahčuje a umožňuje lepšie prúdenie krvi a lymfy danou oblasťou. Pri tejpovaní môžeme použiť tejpovaciu pásku Mueller Kinesio Tape o šírke 5cm.

Tejpovanie tenisového lakťa - kinesiotaping

K ďalším častým komplikáciám patrí tenisový lakeť. V dnešnom videonávode si ukážeme ako správne vykonávať tejpovanie tenisového lakťa za použitia kineso tejpovacej pásky. Najprv nastavíme ruku do pokojnej polohy a nalepíme takzvanú kotvu, teda prvých 5 cm, bez napätia. Potom predlaktie pretiahneme a nalepíme zvyšok tejpovacej pásky s minimálnym napätím, jedná sa o inhibičnú techniku. Druhou páskou vykonávame fasciálnu korekciu, preto použijeme napätie asi 25%. Po nanesení obe tejpovacie pásky zažehlíme rýchlym trením dlaňou, čím aktivujeme termosezitivne lepidlo. Pri tejpovaní môžeme použiť tejpovacia pásku Mueller Kinesio Tape šírky 5 cm.

Tejpovanie skokanského kolena - kinesiotaping

Častým poranením, ktorým trpí celá rada športovcov je skokanské koleno. V tomto video návode si ukážeme ako za pomoci kinesiotapingu vykonávať tejpovanie skokanského kolena. Koleno najprv ohneme a nameriame si správnu dĺžku tejpovacej pásky. Potom zaguľatíme rohy, aby sme zamedzili prípadnému odlepovaniu. Koleno nastavíme do pozície mierneho pokrčenia. S tým nám môže pomôcť napríklad zrolovaný uterák, na ktorý koleno položíme. Koleno je vďaka nemu v správnej pozícii a zároveň je plne uvoľnené. Pod koleno potom nalepíme prostredných asi 8cm s napätím 50-75%. Následne koleno plne pokrčíme a dolepíme zvyšok tejpovacej pásky bez napätia. Pásku potom zažehlíme rýchlym trením dlaňou, aby sme tak vytvoreným teplom plne aktivovali adhezívne vlastnosti lepidla. Pri tejpovaní môže byť použitá tejpovacia kinesio tejpovacia páska Mueller Kinesio Tape o šírke 5 cm.

Tejpovanie tenisového lakťa

Tejpovanie tenisového lakťa

Tejpovanie skokanského kolena

Tejpovanie skokanského kolena

Tejpovanie stehna

Tejpovanie stehna
     predchádzajúce
1   2   3   4  
ďalšie     
spodni

 

 

 

 

 

© 2014 SPORTMEDIC
OBCHODNÉ PODMIENKY